Nasıl bir dünya mı? Haksızlıkların olmadığı bir dünya...İnsanların hepsinin mesut olduğu,hiç olmazsa iş bulduğu,doyduğu bir dünya...Hırsızlıkların ,başkalarının hakkına tecavüz etmelerin bol bol bulunmadığı... Pardon efendim ! Bol bol bulunmadığı ne demek ? Hiç bulunmadığı bir dünya...