Dört kadın “Maya, Nadia, Ayşe, Sebahat” Hikayeleri farklı, acıları bir. Dönemi, olayları o kadar güzel anlatmış ki vakit bulduğum her an kitabım başında buldum kendimi. Soykırım, o nazi dönemi, ölen binlerce masum insan, kötü iktidarlar ve hepsine karşı Max ile Nadia’nın masum hikayesi. Tüylerinizi diken diken edecek gerçekleri ile Struma... Roman olmasının yanı sıra öyle bilgi veren bir kitap ki okuduktan sonra insanı araştırmaya sürüklüyor daha fazlasını bilmek istiyorsunuz.
“Gücü olmayan adalet acizdir, adaleti olmayan güç ise zalim!”