Ezgi

Ezgi
@middlemists
Aşık olmayacağım.Eğer olursam,assınlar beni.Hayır olmayacağım.Ah,ama onun gözleri!O gözlerindeki ışık olmasaydı sevemezdim onu.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Aşkınıyam. . . isimli okura yanıt verildi
Ezgi
aşk işte