ne guzel sey sevmek seni;
senin gülümsemeni hatirlamak gibi
ve ne güzel sey ki;
tabiat bile yetmiyor anlatmaya. kisaca "seviyorum seni" diyebiliyorum;
bazen gokyuzune bakarak,
bazen deniz kenarinda ufuga dalarak, bazen yagmurda biriken su gibi, bazen tenimde ter
ve yavrusuna kavusmus marti gibi seviyorum. bir daha da sorma ne kadar seviyorum dive;
ilk günkü sevisinden fazla seviyorum
seni.