Gözlerimde yuva yapan kırlangıçlar uzun zaman önce uçup bir daha geri dönmemişlerdi. Onların kanat çırpmaları olmayınca, gözlerim ölü evinin sessizliğine bürünüyordu.
Yirmi altı yaşına basmış olmanın anlamı nedir insan hayatında? “Henüz çok gençsin yaşamaya bak” mıdır? “Artık yetişkin bir insan oldun yaşamına bir düzen ver” midir? “Bu yaşlar insanın en güzel çağları” mıdır? “En güzel çağlar sona erdi” midir? “Ah, ben şimdi o yaşta olacaktım!” mıdır? Her neyse işte o yaştaydım. Üniversiteyi bitirmiş,hayata biraz daha donanımlı başlama fırsatı yakalamış (bundan hiçbir zaman emin olamadım), iyi bir iş sahibi olmuş bir gençtim işte.