Yazar gerçekten çarpıcı bir eser ortaya çıkarmış ama kesinlikle herkese uygun değil. Kitaptaki şiddetin ölçüsüzlüğü, apaçık önümüze serilen vahşet, istismarlar, hırsızlık, gasp ve her türlü vahşet çıplak bir şekilde önümüze seriliyor. Kitabın iyilik ve kötülük açısından, bunları yapanın 15 yaşında bir çocuk ve çetesi olması felsefi bakımdan bize çok farklı bir pencereden bakmamızı sağlıyor. Özellikle insan psikolojisi ile ilgilenen veya böyle suçluların iç dünyaları ile ilgilenenler okuyabilirler ancak 20 yaşın altında kimsenin okumasını önermiyorum. 22 yaşımda olmama rağmen beni rahatsız etti ve kitabı yarıda bıraktım. Maalesef bilgisizce okuyan 14-15 yaşlarındaki çocuklar oluyor, okumamaları gerekiyor.