Biliyordu, bunlar daha iyi günleriydi. Şimdiden kendisini bir dünya sorunun beklediğini kestirebiliyordu, ama sonuçta olabilecek en kötü şeyi; yapılmasaydı ki yapılmayabilirdi, hayatının geri kalanını birlikte yaşamak zorunda kalacağı şeyi ardında bırakmıştı artık.
Bir başkasına yardım etmedikten sonra yaşamanın bir manası var mı diye düşündü Furlong. Yıllar, on yıllar boyunca, hatta bütün bir ömrü bir kez olsun o yerde olup bitenlere karşı çıkma cesaretini göstermeden yaşayıp sonra da Hristiyan olduğunu iddia etmesi, aynada yüzüne bakabilmesi mümkün müydü insanın?