manel

manel
@mine_ac
Üzerini örttüğümüz her şeyin altında kalırız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni sevin diye nasıl olmam gerektiğini bilmiyo­rum. Ancak bilseydim de bu gördüğüm şey sevgi mi olurdu?
Tıpkı kuzeyi gösteren bir pusula gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da her zaman bir kadını gösterir.
Sarhoşun günahının bedelini hep ayık öder. Daima.