Bu kitap taş kokuyor, toprak kokuyor, Coğrafya kokuyor, samimiyet kokuyor. Bu kitap için geç kaldığımı düşünüyorum daha önce okumalıymışım. En yakın zamanda serinin devamını da okuyacağım. Öyle sıcak, öyle içten samimi bir kitap ki nasil bittiğini anlamadım.
Bu kitapta şunu öğrendim ki insanlarin çizgileri var beli bir yaşantısı var oraya basılmamalı insanlarla oynamamalı.
Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli vicdanımızın esiri olmamalıyız çünkü Herhangi bir dine, dile, ırka mensup olmak sizi iyi biri yapmaz. İyi insan olmak vicdanla ilgilidir. Vicdan, insanin içindeki tanrıdır.