mine kurt

mine kurt
@minekurt
neresinde kaldığımı unutmamayım diye değil, tam da neresinde vazgeçtiğimi hatırlayım diye sayfayı köşesinden katlayıp rafa kaldırıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ama iki kişi üzülmek tek kişi üzülmekten iyidir
Onca yıllık kendimim, hala kendime alışamadım.
“BÜTÜN HAYVANLAR EŞİTTİR AMA BAZI HAYVANLAR ÖBÜRLERİNDEN DAHA EŞİTTİR.”