" INSANLARIN AGZI DOLUYKEN KONUSMAMASI BIR NEZAKET KURALIYSA KAFALARI BOSKEN KONUSMAMASI DA BIR NEZAKET KURALI SAYILMALIDIR ..!! BILGI SAHIBI OLMADAN FIKIR SAHIBI OLUP O FIKIRLERI INSANLARA EMPOZE ETMEYE CALISMAKTA BIR NEVI NEZAKETSIZLIKTIR .!!!"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
AH ..!!
" MİN - EL AŞK "
sozu baska dile cevrilebilir midi ..???
Bu tutkusuz , birbirine benzemis , kisilikleri silinmis , çıkarların yönettiği kent insanlari dunyasinda ..!!?
"Hikâyemi mi ?" diye haykırdım , biraz da korkarak. "Hikâyem olduğunu kim söyledi? Benim bir hikâyem yok ki!"
"Fakat nasıl yaşadınız ki hikâyeniz yoksa?" diye lafımı kesti gülerek.
"Tamamen hikâyesiz bir biçimde yaşadım . Öyle yaşadım , nasıl derler , 'kendi halimde' yaşadım. Yalnızım , tamamen yalnız , bütünüyle yalnız ... Yalnızlık nedir anlar mısınız?"
"Nasıl olur , nasıl yalnızdınız? Yani hiçbirzaman , hiçkimseyi görmediniz mi?"
"A , yok! Görmesine görüyorum , fakat yine de
" YALNIZIM ...!!!! "