m i n e

m i n e
@minemalist
İnsanlığın ergenlik hali, bütün aptallığına rağmen, hayatı boyunca, özgür bir yaratığa en çok benzediği dönemdir...
Sayfa 92
Reklam
Manzaradan değildi cam kenarını sevmesi. Yanında bir insan az olması demekti.
Sayfa 39
Çok olmadığımız kesin Çok olan tarafta değiliz Çok olan tarafta olmayacağız... 'İtirazın iki şartı', Nevzat Çelik
Sayfa 5
Sevgi, herşeyin başı gibi görünüyor bana. Dünyanın içyüzünü görmek, onu açıklamak, onu aşağılamak büyük düşünürlerin işidir belki. Ama benim için tek önemli şey, dünyayı sevebilmektir; onu aşağılamamak, ona ve kendime hınç ve nefret beslememek, ona, kendime ve bütün varlıklara sevgiyle, hayranlıkla ve huşuyla bakabilmektir.
Sayfa 149
Sözcükler gizli saklı anlamı zedeliyor, dile getirilen her şey o an değişiyor biraz, biraz çirkin, biraz aptalca niteliğe bürünüyor.
Sayfa 147