Nasıl naif nasıl düşündüren bir kitap anlatmaya dilim yetmez. Nietszche,derin kalpli olup o derinliği kimseye göstermeyen adam. Dediği her şey bir inci tanesi. Oturdum öldürmeyen şey gerçekten de güçlendirir mi onu düşünüyorum.
yarın öleceğimi bilsem bugün okuyacağım kitap olurdu kendisi. evet tam da o kadar tutuldum bu kitaba. insanın bu kitabın etkisinden çıkması imkansız,öyle güzel öyle rüya gibi.