güneş

güneş
@minikkaranfil
neden sen böyle çocukluk resmiydin kalbim?
Hasta olup yataklara bile düşsen, bu yatakta yatma anlarını, güzellik ve keyif anları, gevşeme ve dinlenme anları, meditasyon anları, müzik ya da şiir dinleme anları yapacaksın. Hasta olduğun için üzülmene gerek yok. Herkes iş yerinde çalışıyorken sen yatağında bir kral gibi rahatlıyorsun; birisi sana çay hazırlıyor, semaver bir şarkı mırıldanıyor, bir dost gelip flüt çalmak istiyor... bunun için mutlu olmalısın. Bir şeyler herhangi bir ilaçtan daha önemlidir. Hasta olunca bir doktor çağır. Ama daha önemlisi seni sevenleri çağır çünkü sevgiden daha önemli bir ilaç yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

güneş

, şu anda okuyor
%14 (29/205 syf.)
Osho
8.3/10 · 549 okunma
“güneşi özledim sonra seni. keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydım.”
Puan vermedi·
Nasıl naif nasıl düşündüren bir kitap anlatmaya dilim yetmez. Nietszche,derin kalpli olup o derinliği kimseye göstermeyen adam. Dediği her şey bir inci tanesi. Oturdum öldürmeyen şey gerçekten de güçlendirir mi onu düşünüyorum.
Edebiyat
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma

güneş

, bir kitabı okumaya başladı
Irvin D. Yalom
9/10 · 70bin okunma