şiir ve mensur yazılardan oluşan bir kitap.
Şükrü Erbaş'ın şiirlerini çok sevmeme rağmen bu kitap benim için sınıfta kaldı. kısaca okumasam da bir şey kaybetmeyeceğim bir kitaptı. ancak arkadaşım çok sevmiş, onun altını çizdiği mısraları okurken anlamsız bir şekilde baktım. o yüzden almayı düşünüyorsanız önce içinden birkaç şiiri okumanızı öneririm.
alıntı yaptığım 2 mısra ve 38. sayfadaki "Kafdağı" isimli mensur yazısı haricinde ruhuma dokunan bir nokta olmadı. çünkü çok soyut ve birbiriyle anlamsız kelime tamlamaları çok fazla. yine de hiçbir şey ifade etmeyen mısralarda birçok anlam bulabilirim diyen biriyseniz sizi tatmin edebilir. başka yazarlardan çok fazla alıntı yapmış ve onların üzerine yazılar, şiirler yazmıştı, bu da bendeki özgünlük isteğini tatmin etmedi. Yine bu yazarın Otların Uğultusu Altında kitabını okuduktan sonra bu kitap beklentimin altında kaldı. Dediğim mısralar ve yazıyı kitapçıda ayaküstü de okuyabilirsiniz. ancak benim açımdan para verip alınabilecek bir kitap değil :(