sena m.

yalnızım, soğuk ve karanlık; kimse beni kurtarmaya gelmiyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ona sarılınca yüreğimin ısındığını hissettim.
yalnız kaldığım zaman, bedenim yavaş yavaş çürüyecek, eriyecek, yeşil bir çamura dönüşecekmiş gibi hissediyorum, sonra bu çamur toprak tarafından emilecek, geriye sadece giysilerim kalacakmış gibi. işte gün boyu, içeride beklemenin bende yarattığı his bu.
işte böyle bir ölümden korkuyorum ben. ölümün gölgesi, yaşamını yavaş yavaş ele geçirir, sen farkına bile varmadan her şey kararır, hiçbir şeyi seçemez olursun ve öyle bir durumdasındır ki, çevrendekiler seni diriden çok ölü sayarlar.
yalnızlığı kimse o kadar sevmez. sadece arkadaş edinmek için çaba harcamıyorum. sonu hayal kırıklığı oluyor.