sena m.

sen üzülme. çünkü ben yeterince üzüldüm.
Reklam
ruh sağlığım hiç yerinde değil. keyfimin yerinde olması içinse hiçbir neden yok.
sabah uyanınca yaşadığıma şaşıyorum.
severek mektup yazılan bir insanın olması bile ne büyük bir olay, söylenen her sözcüğün anlaşılmaktan öte, yaşadığını, dahası sözcüklere bile gerek olmadan yaşandığını bilmek, güç gibi yalınç bir olgu değil, var olmak gibi bir şey. işte, yalnız kalınca var olduğumu hiç algılamıyorum. kendi kendime yaşamın düşünü görmüş bir ölü gibi geliyorum.
ölmek istediğim yok. yaşama isteğim olmadığı gibi.
Reklam