Gerçi dünyadaki bütün işler değersiz, başkaları istiyor diye kendi tutkusunu, kendi gereksinimini dikkate almadan, para, onur ve başka şeyler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanın biridir.
Yaşamlarımızdaki en büyük acılar kabullenemediğimiz hatalarımızdan kaynaklanır. Ve bunlar bizi biz yapan özelliklerimize hiç uymazlar. İşte bu yüzden bu hatalarımıza dönüp tekrar bakmaya tahammül edemeyiz. Zaman içinde de aynı bedende ama birbirlerine tahammül edemeyen iki farklı birey haline dönüşürüz.