Bir Makine Mühendisi olarak kendimden utana sıkıla okudum kitabı... Tabi ki her mühendis bir Mustafa İnan olamaz ama onun hayata bakış açısı, zorluklar karşısındaki tepkileri, takdire şayan azmi, dünya insanı olması, naifliği ve kitapta sıkça sözü edilen "Toleranslı" olabilme becerisinden hepimiz örnek alabiliriz. Beni çok etkiledi okuduklarım...İçim yandı yaşadıklarına ve bu kadar çırpınırken anlaşılamamasına...Hayata tutunmak için arayış içinde olanlara tüm kalbimle öneririm. Okuyunuz ve bu kısacık ömre neler sığdırmış bu Riyaziyeci Mustafa görünüz, düşününüz...