"..ve köşeyi döndüm. Eksi bir sokaktayım. İstemsizce bakakaldım, sokak eskiydi ama eskiden kalma tatlı acı bazı anılar yaşatıyor gibiydi. Eski ve yeni binalar iç içe, düzensiz dar sokaklar içinde her biri farklı bir kuşağın temsili gibi. Biri begonvillerle çevrili bir ev, biri bir gecekondu, biriyse modern bir apartman. Bir anlığına hayal ettim, geçmişte ve bugün burada yaşamış/yaşayan insanları.. Sonra birkaç saniyeliğine sokağın tüm anılarının kalbime dolduğunu hissettim. Farklı insanların farklı ruhların duyguları bir an içime doldu; tatlı, mutlu, huzurlu, özlem dolu bir hayat mücadelesi. Sanki özlediğim duyguları başkalarında görmeye çalışıyorum garip bir şekilde. Belki de onlar benim özlediğim duyguları hissederken mutlu oluyorum. Garip bir dünya, insanın ruhunda koca bir boşluk varken başka ruhları daha iyi mi hissediyor?"