Miran

Miran
@miranagit
Hatırlamak...
“Anımsamak, acı çekmektir ama acı çekmek gereklidir!”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İhanet!
Savaş meydanında karşında durmaz, o her zaman omzunun ardında gizlenir. En zor anında destek beklerken ondan, hançerin dondurucu soğukluğunu sırtında hissedersin! Akmaz kanın o an, zira donmuştur!
Tanı!
„Kendini ve düşmanını tanırsan, yüzlerce savaştan korkmazsın”
Mış gibi Yaşamak
Aklıma Avrupa Yakası'ndan bir replik geliyor; “Ben aslında yoğum. Ben aslında yaşamıyorum. Ben senin süper egonum...”