Keiko Furukura üniversiteyi yarıda bırakıp bir markette 18 yıl yarı zamanlı çalışıyor.hayatın monotonluğu tam da onun yaşamı.
Ailesine göre normal bir hayat sürmesi gerek.ama neden normalleşmesibgerektiğini ne yapması gerektiğini bilmiyor.kalıplaşmış hayatı.
Belki karakteri beğenenler var ama ben beğenemedim.evet dünyaya ayak uydurmaya gerek yok,kendi isteği ama işte...kendini ve hayatın ne olduğunu nasıl yaşanması gerektiğini bilmeyen biri.doktor da çare olamıyor.değişik biri ama okunmaya değer.1 günde bitirebilirsiniz.