Henüz başlarındayım ama bu kadar kasvetli ve depresif bir teması olan bir kitap için çok sürükleyici geldi bana. Karakterlerin iç dünyası çok karanlık gibi gözüküyor evet ama kendilerini de bu anlamda eleştirmeleri hoşuma gitti. Doyumsuzlar, mutsuzlar ve bunun neden ve sonuçlarının farkındalar, bunu bu şekilde sorgulamalarının da aslında beyhude olduğunun bilincinde gibiler. Uzun zaman sonra beni heyecanlandiran bir kitap oldu.
"Kayra bir gün bana 'Mutsuzluğuna hiçbir çare aramıyorsun' demişti.."
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma