Gerçek kitap okurları büyük büyük eleştirilerden kaçınmalı diye düşünüyorum. Herkes her şeyi okuyabilir, buna bir sınır koymaya da gerek yok. 7 yaşımdan beri hiç durmadan kitap okuyorum ve öğrendiğim en önemli şey de dünyadaki her şeyin okunmayı ve anlaşılmayı beklediğidir. Cam fanusunuzda oturup insanları etiketlemeyi bırakın.