📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir bahçe ne iyi okuldur! Bir bahçıvan ne iyi bir eğitici olabilir! İnsan azıcık incelemesini bildi miydi, çoğu zaman, bir kümeste, bir köpek evinde, bir akvaryumda, bir tavşanlıkta ya da bir ahırda, kitaplardakinden hatta, inanın bana, her şeyin az çok karışıp bozulduğu bir insan topluluğunda öğrenebileceklerinden çok daha fazlasını öğrenir."
"Bitkibilim bile bizi aydınlatabilir. Bir küçük dalı incelediğimiz zaman, yapraklarının her birinin dibinde, ertesi yıl filizlenebilecek bir tomurcuk saklandığını görürüz. Bu kadar tomurcuktan en fazla iki tanesinin geliştiğini, bunların kendi gelişmeleriyle bütün ötekileri körelmeye mahkûm ettiklerini gördüğümüz zaman, insan için de durumun aynı olduğunu düşünmekten kendimizi alamayız."