ophilosophy

ophilosophy
@misqudedx
Herkese bir pencere lazım, Önünde oturup her şeyi unutabileceği
Dostluğa ise hazırım, işte size elimi uzatıyorum... Ama aşk kesinlikle olmaz, size yalvarıyorum!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öyle işte, elim titriyorsa, daha önce sizinki kadar zarif biraz tutmamış olmamdandır. Kadınlardan oldum olası uzak kaldım; yani kadınlara hiç alışık değilim; hep yalnızdım... onlarla nasıl konuşulacağını bile bilmem. İşte şimdi de bilmiyorum...
Gök öyle yıldızlıydı, öyle aydınlıktı ki, ona bakınca insan ister istemez kendi kendine soruyordu: Böyle bir göğün altında huysuz ve kaprisli insanlar yaşıyor olabilir mi gerçekten?
Hiç sebep yokken kendimi sanki dünyada Yapayalnız kalmış, terk edilmiş hissetmeye başladım. Sanki her şeyin benden uzaklaştığı, herkesin benden sakınıp kaçtığı gibi bir duyguydu bu.

ophilosophy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·211 syf.·
5 günde okudu
·
2021 75. kitabı
Orhan Pamuk
7.6/10 · 62,2bin okunma