kitabın çok fazla tavsiye edilmesinden dolayı başladım kitaba. ilk başta hiç sarmadı, fakat belki devamı iyidir diyerek son sayfaya kadar okuduğum, ama beklediğimi bulabildiğimi söyleyemeyeceğim bir kitap bence. çok daha büyük hayaller kurmuştum kitap hakkında, kafamda şekillenen fikirlerin yerini tutmadı, evet değişik ve güzel bir konusu var, vermek istediği mesajlar güzel, ama okurken sıkıyor.
düz bir yolda yürümek isteseydiniz ve tüm ilerleme çabanıza rağmen hâlâ geriye doğru gitseydiniz, o zaman bu umutsuz bir durum olurdu; ancak dik bir yamaca, aşağıdan dik olduğunu senin de gördüğün bir yamaca tırmanmaya çabalarken, adımlarının geriye doğru kayması, bulunduğun yerin doğal yapısından kaynaklanabilir, o zaman da umutsuzluğa kapılmana gerek yoktur.