Seda Knf

Seda Knf
@misseda
Dpü
Muğla Fethiye, 26 Şubat
137 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"Öyle ya, kim dönüp kendi gölgesine bakardı ki ? Gölgesinin sadakatle sürünerek ve sessizce adımlarının arkasından geldiğini hissederdi insan.. İçinden kendi varlığını seçmeye çalışması çok nadirdi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her yerde ve her şeyde uçlarda gezdim. Yaşamım boyunca çizgiyi hep aştım.

Seda Knf

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.·
4 günde okudu
·
2022 7. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 88,6bin okunma
"Her şey bir sis bulutu içinde yitip gidiyordu. Geçmiş silinmekle kalmıyor, silindiğinde unutuluyor, sonunda yalan gerçek olup çıkıyordu."
İnsan doğar ve ölür; Bu ikisi arasında bir şey olursa ne âla.