Aurora

Aurora
@misspurposeless
Kitap okuyorum, bir şeyler yazıyorum, oyun oynuyorum ve şarkı dinliyorum.

Aurora

, bir kitap okudu
10/10
·56 syf.·
2 saatte okudu
·
2024 49. kitabı
Oscar Wilde
7.9/10 · 29,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Seni yakalamaya kim cüret etti?" Diye bağırdı Dev. "Söyle bana, koca kılıcı mı alıp onu öldüreyim." "Hayır!" dedi çocuk. "Bunlar Sevgi'nin açtığı yaralar." "Kimsin sen?" dedi Dev, birden garip bir ürperti gelmişti üzerine, küçük çocuğun önünde diz çöktü. Çocuk, Dev'e bakarak gülümsedi ve ona "Sen bahçende oynamama izin vermiştin, şimdi de ben seni kendi bahçeme götüreceğim, Cennet Bahçesi'ne," dedi. Çocuklar o gün akşamüzeri koşarak bahçeye doluştuklarında ağacın altında Dev'in ölüsünü buldular, baştan aşağı beyaz çiçeklerle donanmıştı.
Sayfa 29·Kitabı okudu
"Kimsin sen?" dedi. "Ben Mutlu Prens'im." "O zaman neden ağlıyorsun?" diye sordu Kırlangıç. "Sırılsıklam ettin beni." "Ben canlıyken ve yüreğim insan yüreğiyken," diye cevap verdi heykel, "Gözyaşlarının ne işe yaradığını bilmezdim, çünkü üzüntünün girmesine izin verilmeyen Kaygısızlık Sarayı'nda yaşardım. Gündüzleri arkadaşlarımla bahçede oyun oynardım, akşamsa büyük salonda dansın başını çekerdim. Bahçenin etrafında çok gösterişli bir duvar vardı, fakat hiçbir zaman o duvarın gerisinde ne olduğunu merak etmedim, çevremdeki her şey o kadar güzeldi ki. Saraydakiler Mutlu Prens derlerdi bana, gerçekten de mutluydum, Eğer zevk içinde yaşamak mutluluksa. Öyle yaşadım ve öyle öldüm. Sonra da, ben öldükten sonra heykelimi buraya, böyle yükseğe diktiler; şehrimin bütün çirkinliğini, şehrimdeki bütün yoksulluğu görebileyim diye ve kalbim kurşundan da olsa ağlamamak elimden gelmiyor."
Sayfa 3·Kitabı okudu
"Geçmişinle vedalaşıp şimdiye odaklanmayı eninde sonunda öğreneceksin." Çok iyi bildiğim bir ara sokağa girdik. "Olasılıkları zihninde yaşatıp asla yaşayamayacağın şeylere tutunmanın anlamı yok. Böylesi sadece seni gerçek benliğinden uzaklaştırır. İnsanın yapabileceği en zor şeylerden biri, anda kalmaktır. Geleceği düşünüp endişelenenmemek, geçmişi deşip durmamak... İçinde bulunduğun anda yaşa; geleceğini şekillendirmenin sırrı budur. Gerçek mutluluğu bulmanın sırrı budur."
Sayfa 228·Kitabı okudu