Noel'de Cinayet İnsan bilmeceyi tamamlayınca aslında çok kolaymış diye düşünür. Kitap tam olarak böyle. Son anına kadar tahmin edemiyorsunuz katilin kim olduğunu. Muhteşem bir kurgusu var. Ayrıca çok da sürükleyici. Kitabin nasıl bittiğini anlamadım bile. Kitabın son sayfalarinda nasıl olabilir diyorsunuz. Ayrıca yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Ama son olmayacaktı.
En çok iki şeye minnettarım : Kuzey korede dogdugum için ve Kuzey kore'den kaçtığım için . Bu iki olay beni ben yaptı. Ikisini de sıradan ve huzurlu bir hayata değişmem .