Şimdiye kadar okuduğum en güzel yerli kitaptı. Okurken hiç bitmesin istediğim, mükemmel bir eserdi. Daha önce hiç Oğuz ATAY okumamıştım ama bu kitapla onun bendeki izlenimini zirvede mi bıraksam yoksa hemen diğer kitaplarıyla devam mı etsem ikilemini düşündürmedi değil.