F.

F.
@mitkalyosa
iühf'21 / istanbul barosu
“ben aşktan daima kaçtım. hiç sevmedim. belki bir eksiğim oldu. fakat rahatım. aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. şu veya bu şekilde… fakat daima ödersiniz… hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz.”
Reklam

F.

, bir kitap okudu
9/10
·382 syf.·
2019 3. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53bin okunma
“Saatini geçirmesi şaşılacak şey doğrusu Benim bildiğim, âşıklar hep saatin önünde koşar.”