-" Asla! Bir yıldız parladığı için suçlanabilir mi hiç? Hele de göğümüzün ilk doğan, son kaybolan süsüyse. Güneş gitmiş, ay ve yıldızlar henüz gelmemiş ve o bize bakıyor."
- " Bu yüzden Akşam Yıldızı demişler!"
Az önce kadınlar bir çiçek hakkında konuşuyorlardı. O çiçek kışın çok üşüdüğünde yazın çok çiçek açarmış dedi birisi. Ben de çiçek açar mıyım bir yaz ?