mkyesol

mkyesol
@mkyesol
Ad Astra Per Aspera
Bulanık birtakım duyguların etkisi altında, yaşamın ondan uzaklaştığını hissederek ,yeni bir şeylere duyduğu özlemle kendini belli bir yere kadar zorlamış, o yaşama şöyle bir bakmak istemişti...ve orada dipsiz bir uçurum,bir boşluk...veya çirkinlik görmüştü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Zaten bizim konuştuklarımızı anlamalarına gerek yoktur. - Kimden söz ediyorsunuz? - Güzel kadınlardan
Onlarda bizde olmayan ve bize karşı üstünlük kurmaları sağlayan bişey var. Gençlik olabilir mi bu? Hayır tek başına gençlik olamaz. Bu üstünlük toprak sahipliği izlerinin onlarda bizden az bulunmasından dolayı olabilir mi?
Siz bizden daha mı mükemmelsiniz? Kangren olmuş toplumun pörsümüş bireyleri ,omzumuzda sizin yüreğinizdekilerden daha az alçaklık var: en mükemmeliniz bile bana direnmedi.
Genç adam,iyilik uyurken gelir. Vautrin