Hem de çok garip bir bataklık!
Arabalarında giderken çamura bulananlar onurlu,yürürken çamura bulananlar düzenbazdır. Ondan bir şeyler tırtıklamak bahtsızlığını yaşarsınız. Adalet sarayında garip bir mahluk gibi görünürsünüz. Bir milyon çalın salonlarda erdem timsali sayılırsınız. Bu ahlaki düzeni korumak için her yıl vergi ödüyorsunuz. Ne güzel!
Ama yükselenlerde hoşumuza giden şeyler yıldızı sönenlerde o kadar hoşumuza gitmiyor. Mücadeleyi sadece tehlike olduğunda seviyoruz ve her halükarda son anda karar verme hakkı ilk başta mücadele verenlere aittir. Refah döneminde ısrarlı bir muhalefet yapmayan yıkılış döneminde susmalıdır. BAŞARININ HABERCİSİ ÇÖKÜŞÜN TEK MEŞRU YARGILAYICISIDIR. Bize gelince kader işe el atıp darbesini indirince ona izin veririz.