"Biraz yaşayacaktık, biraz da gülecektik. Sonra ölüp gideceğiz zaten. Neden bu kadar ağır yaralar açıldı ki ruhumuzda? Neden bu kadar kırgınlık birikti ki kalbimizde? Anlamadım, anlayamadım.."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kaç tükenmez kalemi tükettiğimi sayamadım seni yazarken.. 'Yazınca geçiyor mu?' dediler. 'Geçmez mi?' dedim. 'Zaman bile geçiyor.' Velhasıl kelam, zaman bile geçiyor, sen geçmiyorsun. Deniz Kanburoğlu
Omuzlarımda taşıyabileceğimin üstünde yük varken, her gün bir yenisi ekleniyor. Her yeni yükle birlikte biraz daha büyüyorum. Hayır, büyümek buysa ben büyümek istemiyorum.