Meltem

Meltem
@mltmtrkmn
İnsanı anlamak, hayatı anlamaktır.
Aynada oluşan görüntüyü sağlayan şey aynanın arkasını kaplayan sırdır.
Sayfa 207 - Dergah yayınları
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümün gölgesinden bir an önce uzaklaşmalı. Mümkün mü bu? Evet, mümkün!.. Nasıl? Unutarak! Unutma olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında...
Sayfa 146 - Dergah yayınları
Ya her şeyinim ya hiçim, Sorma dünya ne biçim? Bir kördüğüm ki içim... Çözdükçe bulanıyor.
Puan vermedi·330 syf.·
2020 7. kitabı
"İnsanların duyguları olmasaydı her şey ne kadar kolaylaşırdı"... ile başlayan "İnsan her şeyi unutarak yaşabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı" ile biten bir eser. Duygu olsa daha mı iyi olurdu diye düşünüyor insan ama roman zaten duygu üzerine yazılmış. Unutmak ve hatırlamak birer duygu sonucu olan durum değil midir? Karışık olduğu kadar merak uyandıran sürükleyici ve - Yaşa ki neler göresin. dedirten bir kitap. Tavsiyemdir :) ;)
Kardeşimin HikayesiZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2019126,7bin okunma
'İmkansız' reddedilmiş bir mümkündür...