Meltem

Meltem
@mltmtrkmn
İnsanı anlamak, hayatı anlamaktır.
Puan vermedi·330 syf.·
2020 7. kitabı
"İnsanların duyguları olmasaydı her şey ne kadar kolaylaşırdı"... ile başlayan "İnsan her şeyi unutarak yaşabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı" ile biten bir eser. Duygu olsa daha mı iyi olurdu diye düşünüyor insan ama roman zaten duygu üzerine yazılmış. Unutmak ve hatırlamak birer duygu sonucu olan durum değil midir? Karışık olduğu kadar merak uyandıran sürükleyici ve - Yaşa ki neler göresin. dedirten bir kitap. Tavsiyemdir :) ;)
Kardeşimin HikayesiZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2019126,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'İmkansız' reddedilmiş bir mümkündür...
İnanın bana edebiyat, hayatı anlamanın tek yoludur. Ben bunu yaşayarak öğrendim.
Sayfa 84 - Doğan yayıncılık
Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu? Bence öyle! - Yok hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü... Hiçlik zor geliyor.
Sayfa 16 - Doğan yayıncılık
'Ben şu koca okyanusun bir damlasıyım yalnızca.'
Kültür yayınları