"İnsanların duyguları olmasaydı her şey ne kadar kolaylaşırdı"... ile başlayan
"İnsan her şeyi unutarak yaşabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı" ile biten bir eser.
Duygu olsa daha mı iyi olurdu diye düşünüyor insan ama roman zaten duygu üzerine yazılmış.
Unutmak ve hatırlamak birer duygu sonucu olan durum değil midir?
Karışık olduğu kadar merak uyandıran sürükleyici ve
- Yaşa ki neler göresin. dedirten bir kitap.
Tavsiyemdir :) ;)
Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu?
Bence öyle! - Yok hiçbir şey yok.
İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz.
Çünkü... Hiçlik zor geliyor.