meryemsel

meryemsel
@mmmrymmm
İyilik benim kendime olan inancım..
Ağlamak istiyorum...
"İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara, hem börtü böceğe, kurda kuşa...Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum..."
Hayata Dair
Reklam
Aşıklık...En büyük yalnızlık...
Sayfa 150
Sonbahar dedi, dinlenmek için en iyi mevsimdir.Sakin ,insansız ...
Sayfa 133
"Gençlik.."dedi."Sabah çiyi sanki.Uyku mahmurlugundan kurtulup tam tadini cikaracakken ,geciveriyor..."
Sayfa 123
Reklam