meryemsel

meryemsel
@mmmrymmm
İyilik benim kendime olan inancım..
Reklam
"Gençlik.."dedi."Sabah çiyi sanki.Uyku mahmurlugundan kurtulup tam tadini cikaracakken ,geciveriyor..."
Sayfa 123
...Konuşacak çok şey var aramızda.Çok şiir ,çok insan.Olmayan insanlar üstelik,belki de içinizde azar azar yaşayan,azar azar öldürdüğünüz....
Sayfa 95
Ama bildiğim şuydu,insanlarla içli dışlı olmak istemiyordum.Çünkü, insanlarla içli dışlı olunca ,insanın içi dışı kalmazdı ,onların olurdu.
Sayfa 94