Gece her şeyin üzerini örter,diye düşünür insan.Oysa gecenin örttüğünden çok hatirlattiklari vardır.Hatirlatirken sarstiklari,sarsarken suskunlastirdiklari,suskunlastirirken acittiklari.
"İnsan kendi yerine yaşar ,kendi yerine ölür oğlum. Yüzünü kalbine dön. Yalancı bir peygambere inanmaktan daha kötüsü ,bir peygambere yalandan inanmaktır..."dedi