-Adımların küçüleceği bir yer ve zamanın nesebi,
Saatlerce gözlerimi eser edeceğim,
Umutlarımın ipini bağlayacağım,
Ve her yolculuğumun başı olan veram...
Anlamadığım şarkılar dinliyorum,
Birbirini tanımayan cümleler kuruyorum,
Dağlarda gezip de taşlara borçlanıyorum utanmadan.
Duygulardan son hatırladığım yalnız kıskançlık,
Çocuk sevincine olan bir kıskançlık.
Yüzüme taktığım maskeler birikmiş,
Bilmeden onlara karışmışım bir aile olmuşum,
Aralarında biri varki gülüşünü anlatıyor bana.
En çok o maskeyi eskittim de neye yarar,
Gözyaşın üzerine takılan bir maske varken.
Yokluğun artık bir parçam oldu,
Bir ucum kendi varlığımsa,
Öteki ucum senin yokluğuna mühürlü.
Gecelerin seyri bir başka oluyor,
Biraz sonra da dile geliyor,
Ölümle yaşamaya başlamış düşlerin samimiyeti.
Aşk'ın verdiği ızdırap acısından,
Dostun düşmana yer bırakmamasından,
Evladın bir hiçe kurban oluşundan
Sevgi ve iyiliğin ölmesinden masallar dinledim.
Benimse kalbime gömülen bir sen vardın,
Anlatamadım, anlatmaya lüzum yoktu inan.
Dinleyen benim değil senin kulaklarındı,
Gören benim değil senin gözlerindi,
Orda olan ben değil sendin.
Bazen suskunluk adına noktalar kullanıyorum,