“Anlamını çıkarmak istediği bir yazıyı okuyan biri, işaretleri ve harfleri küçümsemez; yanılsama, rastlantı ve değersiz bir kabuk diye bakmayıp okur, inceler ve sever onları, her harf karşısında böyle davranır.”
“..sordu kendi kendine:”Peki ama, nedir senin öğretilerden ve öğretmenlerden öğrenmek istediğin ve sana öğretmenlik edenlerin bir türlü sana öğretemediği?”
“Hikmetini ve içyüzünü öğrenmek istediğim şey, Ben’di. Ama alt edemedim sadece yanılttım, sadece kaçtım ondan, sadece saklanıp gizlendim...”