mzntt

mzntt
@mononoawaree
istanbul
6 Şubat
10 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
“ peki ne yapayım ben, bayım? kalamam buralarda! insanlar beni anlamıyorlar, ben de onları anlamıyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

mzntt

, bir kitabı yarım bıraktı
%10 (36/336 syf.)
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
“bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
“bütün gece yana tutuşa aradığım şeyi bulmuştum sonunda: birisi bana ihtiyaç duyuyor, beni arıyordu, ilk kez bu dünyaya ait birisi için var olduğumu hissediyordum.”
“insan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır.”