mzntt

mzntt
@mononoawaree
istanbul
6 Şubat
10 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
“insanı bir şey yapmaya iten yegane güdü kendi içini ferahlatma güdüsüdür.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“yontulup incelmeyi doğru yoldan beceremezsen eğri yoldan hiç beceremezsin.”
“bu insanların kendi değersizlikleri ve çürüyen yürekleri yüzünden yok olacaklarını bilmeliler.”
“insanı bir şey yapmaya iten yegane güdü kendi içini ferahlatma güdüsüdür.”
“Sen, o güzel gözlerinle bana baktıktan sonra, ben zaten yeterince ödüllendirilmiş hissettim kendimi.”