RK

soruyorum #1 :)
İstediğiniz bir şeyi sonunun kötü olacağını bildiğiniz halde yapar mısınız ?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nazım Hikmet
Bence şimdi sen de herkes gibisin.
Oğuz Atay
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok.
Farid Farjad
Acı diyorum efendim, o da evrensel olmalı; Bir çocuğun eline diken batsa, insanoğlu yanmalı.
Hz. Mevlana
Allah der ki: "Kimi benden çok seversen, onu senden alırım." ve ekler: "Onsuz yaşayamam, deme; seni onsuz da yaşatırım." Ve mevsim geçer ,gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur, aklın şaşar. Dostun düşmana dönüşür ,düşman kalkar dost olur, öyle garip bir dünya. Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. “Düşmem” dersin düşersin, ”Şaşmam” dersin şaşarsın. En garibi de budur ya “Öldüm” der, yine de yaşarsın.
Şiir