Ne zaman bir konuyu ya da meseleyi anlamakta zorlansam "Araştırmalıyım ve öğrenmeliyim” düşüncesi ağır basar bende.
Ne zaman geri gitse ayaklarım,
Merak hissi ileri itiyor beni sırtımdan.
Hep daha fazla yolculuklar çeker içim.
Öğrendiğim her yeni bilgi,
Biyolojik olarak açıklayamasam da beni rahatlatan güçlü bir tesir bırakır beynimde.