bu ciltte favorim kesinlikle "bin kedinin bir rüyası"ydı ve sonda gaiman'ın sandman'i (sadece bir hikayesi de olsa) yazma stili ve sürecini görmek inanılmazdı but after all the second one's my favorite so far
çok fazla şeyi aynı anda hissettim. ve neil, kitabı duygulanıp ağlayalım diye yazdığını söylemiş. istediğin oldu. mutlu musun. umut'a olanlardan sonra ben değilim şahsen. rüya'nın parental issuelarına da relatelemek istemiyodum but here we are ig. i have serious beef with you gaiman. yet i keep coming back to your books to comfort me.