eda

eda
@moonoblivion
because you're weak and hollow and it doesn't matter anymore
Her kim içindeki insanı anlarsa, bütün insanları anlamış demektir.
Sayfa 52
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölümle o kadar uzun zamandır birlikte yaşadım ki, elimde bir tek o kaldı.
Sayfa 141 - Fanshawe
Kendimiz için varızdır belki, zaman zaman da kim olduğumuzu anlar gibi oluruz, ama yine de asla emin olamayız, hayatlarımız sürerken kendimize karşı gitgide daha fazla saydamlaşırız, kendi tutarsızlığımızın daha çok farkına varırız. Hiç kimse bir başkasının sınırından içeri giremez, nedeni de basittir: Hiç kimse kendine ulaşamaz da ondan.
Sayfa 65