Ayşe

Hayattasın çünkü tehlikedesin. Hayattasın çünkü her saniye öluyorsun. O kadar. Hayatının anlamı işte bu ölüm korkusu!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiçbir zaman intihar etmeyi düşünmedim. Sadece bir ara... Hissettim.
Bir baba ihtiyacı her zaman var mıdır, yoksa kafamız karıştığı, dünyamız dağıldığı, ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?
Göğe çıkıp yıldızların ışıltısına ulaşmak yerine, şimdi uyduğumuz toprağın içine girmeyi hayal etmemiz doğru muydu?

Ayşe

, bir kitabı okumaya başladı
Orhan Pamuk
7.6/10 · 62,2bin okunma